[ad_1]
Igual que esquiar ? Jo sempre havia pensat que era un esport molt car fins que un any em vaig anar amb uns amics a practicar aquí a la serra de Madrid i encara que vaig caure un parell de vegades, em va encantar.
La veritat és que són molt aficionats i els puc assegurar que no són milionaris, només ha d'anar a buscar ofertes i promocions i sempre troba com per guardar. Exemples: el lloguer de l'equip, compartint les despeses o reservar amb molta antelació. I aquí és on sorgeix el meu problema.
Tot i que, com he dit, em va agradar molt l'experiència, no podia repetir, ja que, a l'hivern, és molt difícil planificar vacances i escapades per endavant. Així que em vaig preguntar ¿és possible esquí durant l'estiu ? D'aquesta manera vostè pot planejar les meves vacances i fer una mica més amunt.
Bé, moltes estacions obertes durant els mesos d'estiu a països europeus com Alemanya, Àustria, Itàlia, però, per descomptat, meu destí ha de complir amb el requisit que és econòmic. Busseig a Internet he trobat una solució que s'ajusti molt bé als que també m'encanta esquiar i he trobat molts interessants ofertes d'esquí als Alps francesos gràcies a la web Esquiades .
El ofertes Em van trobar aquest web esquiar em va deixar sorprès! Per exemple, 7 nits + 6 Fortfait Dies a Résidence Le Hameau du Borsat a Tignes per només € 179. Anem, bé val la pena, com he dit abans, volen fer alguna cosa diferent a l'estiu.
Per descomptat, si t'agrada l'esquí i no ho ha fet perquè sembla un esport d'elit, t'aconsello que ingressi el lloc web Esquiades i llançar un ull en els preus que tenen. Ja veuràs com canvia d'opinió: -)
.
I tu, ¿Has esquiat a l'estiu? Estàs preparat per a això?
[ad_2]